سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بردبار باش که آن پایه دانش است . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 87 مهر 10 , ساعت 1:0 صبح

The supreme happiness of life is the conviction that we are loved
Victor hugo

دستهایش را روی پیشانی گذاشته و به اسم تماس گیرنده موبایلش خیره شده بود! خدایا همین امروز صبح تماس گرفت یک نگاه دیگر به نقشه ناتمام اتوکد کامپیوترش می کند وبعد از یک نفس عمیق دکمه سایلنت موبایلش را می زند .
به احتمال زیاد این سناریو برای بسیاری از شما اتفاق افتاده وقتی در گیر یک رابطه می شویم در بیشتر موارد از تماسهای گاه و بیگاه خسته و کلافه می شویم و با خودمان فکر می کنیم طرف خیلی بیکار علاف و عاطل وباطل است که مرتب زنگ می زند یا مشکل دارد و یه جورائی وسواسی و زیادی احساسی است .
ببینیم مشکل کجاست اگر واقعا مشکلی باشد گاهی ما چیزی را که درست درک نمی کنیم محکوم می کنیم .
برای زنها عشق الویت اول زندگی است – عشق ورزیدن – فداکاری و محترم شمردن روابط صمیمی طبیعت آنهاست و جالب اینکه این کار را ناخوداگاه انجام می دهند اما برای مردها عشق کلاسه شده و تفکیک شده است انگار دیداری با بخشی از وجودشان با تعیین وقت قبلی اما در زنها این مسئله یک واقعیت مداوم – مستمر است که هیچگاه ناپدید نمی شود .
دوست دختر شما بیکار – وامانده ازاینجا مانده از آنجا رانده نیست که مدام به شما فکر می کند او فقط عاشق شماست و برای توجه و تمرکز به شما آنهم 24/7 هیچ تلاش مضاعفی نمی کند بلکه مثل نفس کشیدن برایش عادی است .
اگر ما از توجه و تمرکز زیادی نامزدمان دچار هراس می شویم دلیلش این است که فکر می کنیم اگر بخواهیم ما هم به همین گونه عمل کنیم باید کار و زندگی خودمان را فراموش کنیم . مسلما او هم شغل – گرفتاریهای شخصی خاص خودش را دارد اما مطمئن باشید خیلی بیشتر از آنکه شما به او فکر می کنید در محل کارش به شما فکر می کند . (خیلی بیشتر از انکه تصور کنید )
یک زن می تواند در روابط کاری – شغلی موفق باشد . پروژه ای را که در دست دارد با موفقیت پیش ببرد ولی اگر در روابط احساسی و عاطفی اش دچار مشکل باشد احساس یاس و بدبختی خواهد کرد امابرعکس یک مرد اگر از نظر زندگی عشقی در وضعیت عالی قرار داشته باشد اما روز بدی را سرکار خود گذرانده باشد مسلما احساس خوبی نخواهد داشت تمام آن به ارزش گذاری و استانداردهای هویتی مردان و زنان برمی گردد.
عمده دخترانی که در روابط احساسی سرد و بیروح هستند جزو کسانی اند که در روابط قبلی تجربه شکست عشقی و عاطفی داشته و درهای قلب خود را به روی تازه واردها بسته اند یا متعلق به خانواده ای هستند که از لحاظ احساسی عاطفی سرد بوده اند رابطه با این تیپ دختران شاید در ابتدا ایده ال تر و بی درددسر به نظر برسد اما بعد از مدتی شما را دچار سرخوردگی خواهد کرد .
داشتن قلبی مهربان و عشق ورزیدن با تمام وجود یک نعمت ازجانب خداست که نامزد یا دوست دخترتان آنرا به شما هدیه می دهد بقیه اش با خود شماست که اورا سریش تصور کنید یا اینکه قدر این هدیه را بدانید .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ