سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 83 آبان 21 , ساعت 2:36 عصر

با عشق چه زیباست !

 

چقدر خوب است کسی باشد تنهایی هایت را  بااو تقسیم کنی. شادی هایت را و غصه هایت را ..کسی که همیشه کنارتو است.کنار تو راه میرود. کنار تو نفس میکشد.لمس گرمای تن او . لمس گرمای دستان او ، نفسهای او را حس کردن ، طپش قلبش را شنیدن. که این ،لمس زندگی است.
همیشه کسی هست که برای خوشحال کردنش نقشه بکشی. همیشه کسی هست که یواشکی برایش شاخه ای گل روی لباسهایش بگذاری.چیزی که دوست دارد را برایش بخری.  همیشه کسی هست که روز های بارانی ، با او  زیر باران قدم بزنی .همیشه کسی هست که با هم به تماشای غروب بنشینید. دست در دست هم در جاده ای دراز تا افق با هم بروید و بگویید و بخندید ...همیشه کسی هست که روس شنهای ساحل پای برهنه راه بروید ... و با هم عظمت دریا را نظاره کنی..آتشی کنار ساحل روشن کنی و ساعت ها با او و در اغوش او به شعله ها خیره شوی..
همیشه برای هم هستید.اماده و با آغوشی باز.خداوند شما را برای هم افرید . برای شاد کردن هم و برای دلداری دادن ها. برای آرامش دادن ها ...
 چقدر خوب است که کسی باشد که تنها به خاطر وجودش ارامشی بی نظیر در دل تو خانه میکند.کسی که لبخندش  برای تو بی همتاست. کسی که تو را در مشکلات تنها نمی گذارد. کسی که، بودنش به تو انرژی مضاعف میدهد.کسی که به خاطر او مشکلات را تحمل میکنی .
.چقدر خوب است کسی باشد  که منتظر رسیدن او به خانه باشی. به استقبالش بروی.و یا به امید دیدن لبخند او که در خانه به انتظارت نشسته  ، خستگی های کاررا حس نکنی و هر طور شده خود را به خانه برسانی تا در آشیان گرمی که با هم ساخته اید دمی در آغوش هم از این دنیای پر درد دور شوید. در آغوش هم اوج بگیرید و لذت زندگی را بچشید.
چقدر زیبااست  وقتی  با تلاش خانه ای با هم می سازید. خانهای کوچک و گرم. گرم از صفاو مهربانی که در قلب شماست . از پاکی عشق شما است و و از طراوت جوانیتان.
 و چقدر خوب است که عاشق هم هستید.عاشق بودن خیلی بهتر از عاشق نبودن است. چه بسیار کسانی که در حسرت عاشق شدن هستند و ...
عشق واقعی آن قدر ها هم که فکر میکنید سخت نیست . کافی است بی ادعا باشی و بهترین ها را تنها برای او بخواهی. آن وقت او هم همه چیز را برای تو میخواهد ..دیگر چه چیز از این بهتر؟

.
برای همه شما ..برای همه دوستانم که به زودی به آشیانه های  خود می روند.از صمیم قلب کوچکم و با تمام وجودآرزوی خوشبختی میکنم.

کم کم دارم باور می کنم ، این شعر و قصه ها ، فقط شعر و قصه است .
برای رفع غصه است.

اگر هم قرار است عشقی باشه و عاشق پیشه ای پیدا بشه
به یقین رهگذر کوچهٌ شیدایی ما که نمیشه.

من تو فکرم که کجای کار من می لنگه...؟
تو میگی : ای بابا، عشق کدومه.  همه اش  یه مشت جفنگ است !

راست میگی تو ..

دل چی چیه ؟
قلوه چیه ؟
جیگر بخور ...قوت داره...!!!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ